غبارروبی مسجد شهدای املش در آستانه محرم‌الحرام
کد خبر: 3837060
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

غبارروبی مسجد شهدای املش در آستانه محرم‌الحرام

کانون خبرنگاران نبأ ــ بسیجیان و نمازگزاران مسجد شهدای شهرستان املش طبق سنت همه ساله با غبارروبی و عطرافشانی این مسجد به استقبال ماه محرم رفتند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بسیجیان و نمازگزاران مسجد شهدای شهرستان املش طبق سنت همه ساله با غبارروبی و عطرافشانی این مسجد به استقبال ماه محرم رفتند.
این مکان مسجد نمونه و محوری شهرستان املش، در همایش استانی ارکان مساجد محوری گیلان که ۳۱ مرداد‌ماه در حسینیه آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) شهرستان رشت برگزار شد، مفتخر به دریافت لوح سپاس معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه قدس استان گیلان شد. همچنین در این همایش الیاس عبداله‌پور املشی، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به عنوان یاور رسانه برتر مساجد و محلات استان گیلان انتخاب شد.
مسجد شهدای املش در مرکز شهر املش و در جوار گلزار شهدا واقع است؛ این مسجد با داشتن چهار پایگاه مقاومت بسیج، یک پایگاه ویژه گردان امام حسین(ع)، یک کانون فرهنگی ــ هنری، یک مرکز فرهنگی و قرآنی آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم|(ع)، سه هیئت مذهبی، یک مرکز نیکوکاری و یک پایگاه داوطلبی هلال احمر، مرکز اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، آموزشی و ... ویژه مردم این شهرستان است.
گلباران گلزار شهدا به‌مناسبت هفته دولت
هم‌زمان با آغازین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان انقلاب اسلامی، امام جمعه و فرماندار املش به همراه دیگر مسئولان این شهرستان، با حضور در گلزار مطهر شهدای املش، ضمن قرائت قرآن کریم، فاتحه و تقدیم شاخه گل، با آرمان امام راحل، شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha