«مرضیه» با آغاز محرم به تلویزیون می‌آید
کد خبر: 3837123
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

«مرضیه» با آغاز محرم به تلویزیون می‌آید

گروه هنر ــ «مرضیه» عنوان سریالی مناسبتی به کارگردانی فلورا سام است که هم‌اکنون آخرین مراحل تصویربرداری را طی می‌کند و با آغاز محرم روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایکنا، سریال مناسبتی «مرضیه» برای پخش در ماه محرم آماده خواهد شد. این سریال که کارگردانی آن را فلورا سام بر عهده دارد، قرار است از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

بنا بر این گزارش، تصویربرداری این مجموعه هم‌اکنون مراحل پایانی را در تهران می‌گذراند، البته بیشتر صحنه‌های این فیلم در ورامین تصویربرداری شده است. داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر و مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند.

«مرضیه» در ۱۵ قسمت به تهیه‌کنندگی مجید اوجی ساخته می‌شود و اولین قسمت آن در اولین شب ماه محرم پخش خواهد شد. داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می‌دهد و...

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: رضا خسروی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی، عکاس: آرش شاه محمدی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی.
 
انتهای پیام
captcha