اشتغالزایی ۳۰۰۰ نفر در پروژه‌های هفته دولت
کد خبر: 3837210
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

اشتغالزایی ۳۰۰۰ نفر در پروژه‌های هفته دولت

گروه اجتماعی ــ استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از خروجی اشتغال بیش از ۳ هزار نفر از طریق پروژه‌های هفته دولت در این استان خبر داد.

اشتغالزایی۳۰۰۰ نفر در پروژه‌های هفته دولت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم شهریورماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته دولت، گفت: روند تکمیل برخی پروژه‌های استان طولانی شده و با سطح‌بندی انجام گرفته، تکمیل پروژه‌ها محور قرار خواهد گرفت.

وی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد را تشنه کار دانست و افزود: ظرفیت‌های بسیاری در استان وجود دارد و باید به بالفعل تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با تأکید بر اولویت‌بندی پروژه‌ها، گفت: به جدیت دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

کلانتری از افتتاح ۲۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: کلنگ‌زنی ۳۱ ‌پروژه عمرانی را نیز خواهیم داشت. همچنین طی این هفته افتتاح ۳۱ ‌پروژه اقتصادی را خواهیم داشت و ۷ ‌پروژه اقتصادی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد از خروجی اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر از طریق پروژه‌های هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه‌ها خواهد بود.

کلانتری به‌کارگیری صحیح ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه استان و مطالبات عمومی را ضروری دانست و گفت: باید از این حوزه با نگاه مطالبات عمومی برای توسعه استان استفاده شود.

وی از تشکیل شورا و برگزاری همایشی مهم با حضور شخصیت‌های برجسته استان خبر داد و ابراز کرد: با تعامل مجموعه دانشگاه یاسوج برنامه‌ریزی برای تحقق این برنامه و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالای انسانی برای رشد و توسعه استان انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، اضافه کرد: بگذارید کار کنیم و فضا را انتخاباتی نکنید اما بدانید انتخابات را در سلامت کامل به نرخ جانمان برگزار می‌کنیم حافظ رأی مردم در صندوق‌های رأی هستیم.

انتهای پیام

captcha