افتتاح ۴۸۳ پروژه طی هفته دولت در لرستان
کد خبر: 3837228
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

افتتاح ۴۸۳ پروژه طی هفته دولت در لرستان

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با اشاره به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت، گفت: در هفته دولت، در این استان ۴۸۳ پروژه افتتاح و ۱۹ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح ۴۸۳ پروژه طی هفته دولت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، شامگاه شنبه، دوم شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته دولت در استانداری برگزار شد، گفت: در هفته‌ دولت ۵۰۲ پروژه با اعتباری حدود ۹۶۵ میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که از این تعداد پروژه ۴۸۳ پروژه افتتاحی است، افزود: به‌دنبال سفرهای متعددی که در شش ماه اول سال به نقاط مختلف استان داشته‌ایم تعداد زیادی از پروژه‌های استان کلنگ‌زنی و افتتاح شده‌اند و این پروژه‌ها، پروژه‌هایی هستند که باقی مانده و در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

خادمی با اشاره به این‌که از این ۵۰۲ پروژه، ۴۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۳۸۳ میلیارد تومان بوده و ۵۷ پروژه اقتصادی با اعتباری معادل ۵۸۲ میلیارد تومان است در رابطه‌ با اشتغالزایی این پروژه‌ها، بیان کرد: اشتغال‌زایی این پروژه‌ها به‌صورت مستقیم حدود ۱۵۰۰ نفر بوده و اشتغال‌زایی غیرمستقیم قاعدتاً بیشتر از این تعداد خواهد بود.

وی با بیان این‌که عمدتاً پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده‌ایم که از این تعداد پروژه، ۴۸۳ پروژه افتتاحی و ۱۹ پروژه کلنگ‌زنی است، اضافه کرد: هدف ما این است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و سرعت بخشیدن به ساخت پروژه‌هایی که شروع خواهیم کرد گامی در راه توسعه استان برداریم.

انتهای پیام

captcha