مهلت ثبت‌نام دومین دوره «طرح مشکوة» تمدید شد
کد خبر: 3837297
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
تا پایان شهریورماه؛

مهلت ثبت‌نام دومین دوره «طرح مشکوة» تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در دومین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» ویژه جامعه بهزیستی کشور تا پایان شهریور‌ماه سال جاری تمدید شد.

زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: به دلیل استقبال مخاطبان طرح ملی حفظ قرآن مشکوة، ثبت‌نام این طرح تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.
نقی‌زاده افزود: این طرح جهت استفاده آسان‌تر جامعه بهزیستی کشور از آموزش حفظ قرآن، به صورت غیر حضوری (تلفنی) اجرا می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده جهت تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.
وی گفت: برخورداری مخاطبان طرح از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب در این طرح الزامی و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، پیش از این مهلت ثبت‌نام طرح تا 29 مردادماه اعلام شده بود. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.isqa.ir اقدام به ثبت نام رایگان در این طرح کنند.
انتهای پیام

captcha