بازگشت نخستین گروه حجاج سه استان به شیراز
کد خبر: 3837321
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

بازگشت نخستین گروه حجاج سه استان به شیراز

گروه اجتماعی ـ نخستین پرواز حجاج بیت‌الله‌الحرام از سه استان فارس، یزد و كهگیلویه و بویراحمد امروز در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین گروه از حجاج حج ابراهیمی مربوط به استان‌های فارس، یزد و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 3 شهریورماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شدند.
بازگشت كاروان‌های حجاج از امروز آغاز و تا جمعه، 8 شهریورماه ادامه خواهد داشت كه در این ایام یك كاروان از استان یزد، یك كاروان از استان كهگیلویه و بویراحمد و مابقی كاروان‌ها متعلق به استان فارس خواهند بود.
احسان استواری، مدیر روابط عمومی اداره‌كل فرودگاه‌های استان فارس در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایكنا گفت: امروز، 3 پرواز از زائران بیت‌الله‌الحرام از مدینه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شده و خواهد شد.
وی با بیان اینكه صبح امروز یك پرواز به زمین نشسته است و مابقی پروازها هم انجام خواهد شد، گفت: در روز دوشنبه، 3 پرواز؛ سه‌شنبه، 3 پرواز؛ چهارشنبه، 4 پرواز؛ پنج‌‌شنبه و جمعه هر كدام یك پرواز برای بازگشت حجاج از سرزمین وحی به فرودگاه شیراز انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره‌كل فرودگاه‌های استان فارس یادآور شد: كلیه پروازها از فرودگاه مدینه به سمت فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب انجام می‌شوند.
وی با بیان اینكه در این ایام 3 هزار و 743 نفر از حجاج وارد فرودگاه شهید دستغیب خواهند شد، گفت: تمام پروازها با شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی از نوع ایرباس 313، 600-300 و ایرباس 332 انجام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha