نخستین دوره تخصصی مشاوره برگزار می‌شود
کد خبر: 3837326
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
به میزبانی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم؛

نخستین دوره تخصصی مشاوره برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه – نخستین دوره تخصصی مشاوره با حضور بیش از یکصد نفر از پذیرفته‌شدگان دوره تکمیلی مشاوره استان‌های مختلف کشور و فارغ‌التحصیلان ارشد رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی علوم تربیتی فردا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی رضایی، مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت وگو با ایکنا، اظهار کرد: این دوره تخصصی با حضور برگزیدگان دوره‌های متعدد مشاوره و پس از پشت سرگذاشتن موفق در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی، تست‌های استعدادیابی و مصاحبه‌های علمی و تخصصی، فردا در قم آغاز می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی رضایی گفت: این دوره تخصصی کارگاهی_عملیاتی است که در قالب شش کارگاه؛« درمان چند بعدی معنوی»، «تحصیلی و استعدادیابی»، «کودک و نوجوان»، «روان شناختی»، «خانواده» و «ازدواج» با حضور اساتید برجسته و ممتاز این رشته از سوم لغایت هفتم شهریور ماه برپا خواهد شد.
استاد حوزه علمیه قم افزود: با توجه به دوره‌های برگزار شده و تست‌های صورت گفته از هم اکنون مشخص است که چه تعداد نفر در کدام کارگاه‌های تخصصی حضور خواهند داشت بطوریکه پس از گذراندن این دوره تخصصی و دریافت گواهی معتبر می‌توانند در استان‌های خود محل رجوع طلاب و روحانیون بوده و منشأ اثر باشند.
مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه بیان کرد: بهره‌مندی از اساتید صاحب نام و گواهی پایان‌دوره از مزایای این دوره است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و سایت پیشخوان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ، می‌توانند با شماره 02537255890 داخلی 584 در ساعات اداری در ارتباط باشند.
انتهای پیام

captcha