معرفی نفرات برتر مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضاییه
کد خبر: 3837424
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
در قزوین صورت گرفت؛

معرفی نفرات برتر مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضاییه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در مرحله استانی و معرفی نفرات برتر این دوره خبر داد.

معرفی نفرات برتر مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضاییهبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوب عبدالهی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه همه‌ساله با حضور کارکنان و خانواده کارکنان دستگاه قضایی برگزار می‌شود که مرحله استانی این دوره در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان و مفاهیم و با ثبت‌نام 404 نفر برگزار شد.

وی افزود: مسابقات در دو رده سنی بزرگ‌سالان و زیر 16 سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

معاون فرهنگی دادگستری قزوین بیان داشت: در رشته ترتیل این دوره از مسابقات و در بخش برادران محمد عبدالهی، احمد ریاضی و محمد واعظی فرد و در بخش خواهران حسنیه محمدی آهویی، صغری برزگر و مریم حاجی محمدعلی به ترتیب توانستند نفرات اول تا سوم را کسب کنند.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: در رشته قرائت نیز محمدجواد محمدی آهویی، محمدمهدی حیدری و علی عبدالهی در بخش برادران و زهرا حاجی کاظمیان و فریبا زارعی در بخش خواهران به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

این مقام مسئول در اعلام نفرات برتر سایر رشته‌ها گفت: در رشته حفظ 10 جزء زینب شیرخانی، انسیه حاجی یوسفی و گلبهار کلهر حائز رتبه‌های برتر شدند و در حفظ 20 جزء فاطمه صفرزاده و در حفظ 1 جزء زینب علی پور به‌عنوان نفر اول معرفی شدند و در حفظ 5 جزء برادران اباذر ابراهیمی عنوان نفر برتر را کسب کرد.

وی گفت: در رشته اذان هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در مرحله استانی میثم رمضانی، رضا معین و قاسم آذربایجانی به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

معاون فرهنگی دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 16 سال و در رشته ترتیل خواهران پریسا ربانی نفر اول و در بخش برادران همین رشته امیرحسین بیگدلی و علیرضا قاسمی نفر اول و دوم شدند، همچنین در رشته قرائت این رده سنی امیررضا حسین زاده، محمدعرفان انجیرانی و محمداحسان انجیرانی نفرات برتر و در رشته اذان نیز مهدی شریفی، محمد شریفی و محمدعرفان ربانی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: در رشته حفظ رده سنی زیر 16 سال زهرا صفرزاده نفر اول حفظ 10 جزء و امیرعباس دوست محمدی نفر اول حفظ 20 جزء و در رشته حفظ 2 جزء خواهران فاطمه گودرزی، مبینا لک و ریحانه ریاضی نفرات اول تا سوم شدند و در بخش برادران همین رشته محمد علی‌اکبری نسب نفر اول شد و همچنین محمدمهدی صفرزاده به‌عنوان نفر اول رشته حفظ 1 جزء معرفی شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در رده سنی بزرگ‌سالان 13 نفر در رشته حفظ موضوعی و 75 نفر در رشته مفاهیم به‌صورت کتبی و در سامانه فهام به رقابت پرداختند.

وی در پایان گفت: در رشته مفاهیم زیر 16 سال امیرحسین بیگدلی، کوثر عظیمی و فاطمه جهانبخشی عنوان نفر اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ موضوعی پریسا ربانی نفر اول شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین در پایان اظهار داشت: دو نفر در هر رشته در رده سنی بزرگ‌سالان و یک نفر در رشته‌های رده سنی زیر 16 سال در مرحله مقدماتی کشوری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha