نمایش «خودکشی ممنوع» در دیشموک اجرا شد
کد خبر: 3837493
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

نمایش «خودکشی ممنوع» در دیشموک اجرا شد

گروه فرهنگی ــ به‌همت واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد و گروه تئاتر «فردا هست»، نمایش خیابانی «خودکشی ممنوع» در شهرهای دیشموک و لنده اجرا شد.

نمایش خیابانی «خودکشی ممنوع» در دیشموک اجرا شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، یاسر خالقی، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی خودکشی ممنوع روز گذشته، سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: این نمایش، کاری از گروه نمایش «فردا هست» به سفارش واحد نمایش حوزه هنری کهگلویه‌وبویر احمد آماده شده است.

وی افزود: نمایش به معضل حساس خودکشی که در برخی نقاط استان آمار خیره‌کننده‌ای به‌خصوص بین جوانان دارد پرداخته است و راهکارهایی برای خانواده‌ها ارائه می‌کند.

نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی خودکشی ممنوع، بیان کرد: این نمایش داستان جوانی است که خودکشی کرده است اما ناموفق بوده و از اتفاقاتی که برایش افتاده و دلیل خودکشی خود می‌گوید که عامل اصلی آن بی‌توجهی خانواده به او بوده است.

خالقی کمبود فضاهای تفریحی و برنامه‌های شادی‌آفرین را از عوامل اصلی بی‌انگیزگی بین افراد منطقه دانست و گفت: با برنامه‌های شاد از جمله نمایش‌های خیابانی که فضایی شاد دارند می‌توان روحیه مردم را کمی تغییر داد. به همین خاطر ما نمایش خودکشی ممنوع را در فضایی ساختیم که هم شادی را به مردم القا کنیم و هم نکاتی آموزنده در این باره به مردم انتقال دهیم.

انتهای پیام

captcha