فعالیت ۲۸۰۰ تعاونی در لرستان
کد خبر: 3837514
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

فعالیت ۲۸۰۰ تعاونی در لرستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تعاون لرستان گفت: دو هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال هستند و به‌مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از پنج طرح با ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده است.

فعالیت 2800 تعاونی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، یک‌شنبه، سوم شهریورماه، در آیین آغاز به‌کار یک واحد تعاونی در خرم‌آباد، گفت: اشتغال روستایی از سیاست‌های اصلی دولت است که تاکنون در این راستا ۲۱۲.۵ میلیارد تومان در لرستان پرداخت شده است.

وی رونق تولید و توقف روند مهاجرت به شهر را از نتایج تسهیلات اشتغال روستایی برشمرد و بیان کرد: این رقم به یک‌هزار و ۱۵۳ طرح پرداخت شده که معادل ۹۵ درصد طرح‌های مربوطه است، همچنین بیش‌ از ۷۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی اختصاص یافته تا دو هزار و ۳۶۸ نفر از افراد تحت پوشش از این خدمت بهره‌مند شوند.

آشتاب با بیان این‌که به‌مناسبت هفته تعاون ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان بهره‌برداری می‌شود، گفت: اکنون دو هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال هستند و به‌مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از پنج طرح با ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha