انتقاد سازنده راهی برای خدمت بهتر به مردم/ باید پاسخ‌گو باشیم
کد خبر: 3838017
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد:

انتقاد سازنده راهی برای خدمت بهتر به مردم/ باید پاسخ‌گو باشیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ احمدعلی موهبتی با تأکید به استقبال از انتقادات و پیشنهادات سازنده و تفاوت آن با تخریب، تهمت و جوسازی‌های مغرضانه، اظهار کرد: انتقاد هدیه الهی برای ادامه راه و خدمت بهتر به مردم است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ متعاقب سفر استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان ستادی به شهرستان‌های شمال استان سیستان و بلوچستان، نشست شورای اداری منطقه سیستان، به ریاست احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، عصر دوشنبه، چهارم شهریورماه، با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران، شوراهای اسلامی، اعضای شوراهای تأمین، اداری، و حل اختلاف و جمعی از معتمدین و اصحاب رسانه در فرمانداری زابل برگزار شد.
در ابتدای این نشست گنجی، فرماندار شهرستان زابل ضمن خیرمقدم به استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه، روز کارمند و هفته دولت را به حاضران تبریک گفت و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل به بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات مهم شهرستان زابل پرداخت.
امام جمعه زابل ضمن قدردانی از تفکر جهادی و روحیه خدمت استاندار سیستان و بلوچستان، از تدین، ایمان، و اخلاص وی به‌عنوان نقطه امید و بال پروازی برای خدمت بیشتر و بهتر یاد کرد و گفت: بنده اهل تعامل هستم و می‌دانیم شما برای خدمت آمده‌اید و هنگامی که خدمت می‌کنید، دست شما را به گرمی می‌فشاریم. ضرورت دارد در جمع جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی حاضر شوید، تا سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود و محلی برای سوء‌استفاده افراد مریض ایجاد نشود.
سپس جمعی از ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان محلی مطالبی درباره وضعیت نگران‌کننده منطقه سیستان ارائه کردند.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست طی سخنانی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف به غیورمردان سیستانی و مرزداران بی‌ادعای تنگه احد در مرزهای شرقی ایران اسلامی، تصریح کرد: خدمات ارائه شده در منطقه سیستان علی‌رغم گستردگی و تنوع، در شأن و جایگاه و عظمت جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان ستادی همراه، گفت: ما به عنوان مدیران و مسئولان باید پاسخ‌گوی مطالبات و مشکلات مطرح شده باشیم؛ باید موانع را کنار زده و در راه ساختن این منطقه بکوشیم. ما قبل از آنکه به فلان دسته و گروه و حزب علاقه‌مند باشیم، سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید به استقبال از انتقادات و پیشنهادات سازنده و تفاوت آن با تخریب و تهمت و جوسازی‌های مغرضانه، اظهار کرد: انتقاد هدیه الهی برای ادامه راه و خدمت بهتر به مردم است.
اعلام موجودیت تشکل‌های «محفل انس» متشکل از اندیشه‌های سیستانی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیخا، «انجمن هاسب» متشکل از تمامی مدیران و مسئولان سیستانی شاغل و بازنشسته در مسئولیت‌های مختلف تحت عنوان «انجمن همدلان سیستانی و بلوچستانی» از سوی استاندار سیستان و بلوچستان از جمله موارد این نشست بود.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha