اسرائیل حریم هوایی خود در مرز با لبنان را بست
کد خبر: 3838391
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

اسرائیل حریم هوایی خود در مرز با لبنان را بست

گروه بین‌الملل ــ ارتش اسرائیل حریم هوایی خود در طول مرزهای سرزمین‌های اشغالی با لبنان را بر روی سفرهای هوایی بست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ پایگاه اطلاعاتی اسرائیلی «دبکا» امروز، چهارشنبه، 6 شهریورماه، اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی امروز حریم هوایی خود در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با لبنان را بر روی سفرهای هوایی بست.

این اقدام در حالی انجام شد که ارتش اسرائیل، دیروز نیز محدودیت حمل و نقل برای خودروهای غیرنظامی در مرز با لبنان اعمال کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در همین راستا تأکید کرد: نیروهای دفاعی ارتش برای مقابله با سناریوهای مختلف در حال آماده باش هستند و بر اساس ارزیابی اوضاع تصمیم‌هایی برای آمادگی نیروهای دفاع ارتش گرفته می‌شود.

یادآور می‌شود، صبح روز یکشنبه گذشته دو پهپاد رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت سرنگون شد. پهپاد اولی سقوط کرد و دومی بمب‌گذاری شده بوده و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه آسیب زد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال و حمله رژیم صهیونیستی به لبنان تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد. سید حسن نصـرالله، حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را تحول بسیار خطرناکی عنوان کرد و گفت که حزب‌الله با همه امکاناتی که در دست دارد هرگز اجازه نخواهد داد، این گونه تجاوزها تکرار شود و بعد از این، همه پهپادهای صهیونیستی را سرنگون خواهد کرد.

انتهای پیام  

captcha