برگزاری نشست صمیمی رئیس دارالقرآن مازندران با فعالان قرآنی طریق‌الهدی
کد خبر: 3838703
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

برگزاری نشست صمیمی رئیس دارالقرآن مازندران با فعالان قرآنی طریق‌الهدی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن مازندران طی نشستی، نظرات، پیشنهادات و انتقادات فعالان قرآنی جشنواره طریق‌الهدی را شنید.

برگزاری نشست صمیمی رئیس دارالقرآن مازندران با فعالان قرآنی طریق‌الهدیبه گزارش ایکنا از مازندران سعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران شامگاه جمعه، هشتم شهریورماه در نشستی با فعالان قرآنی که در حسینیه زائرشهر مشهد برگزار شد، گفت: ما که لیاقت رفتن به جبهه و یا توفیق حضور در خاک سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) را نداشتیم ولی در بازخواست این شهدا چه پاسخی داریم بدهیم آیا ما فرهنگیان و قرآنیان توانستیم فردی را با معارف دینی آشنا کنیم.

وی در پاسخ به برگزاری مسابقات در جشنواره طریق‌الهدی، افزود: برگزاری مسابقاتی که دل یک نفر شاد شود و جمعیتی را ناراحت کند مناسب نمی‌دانم و اعتقاد ندارم در یک کلاس قرآنی نفر اول تا سوم معرفی کنم بلکه بر این باورم که تشویق باید برای همه باشد.

قربانی برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی را زمان‌بر دانست و گفت: اساتید بزرگی در این جشنواره برای کلاس مهارت زندگی دعوت شده‌اند که عصر روز شنبه، نهم شهریورماه این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در گذشته تلویزیون قتال وقت جوانان بود ولی امروز موبایل قتال وقت جوانان است، جوانان در استفاده از موبایل هوشیارانه عمل کنند.

در این نشست صمیمی رئیس دارالقرآن خواستار اظهار نظر و انتقاد برای ارتقای کیفیت و پیشرفت این جشنواره شد و دانش‌آموزان نیز نکاتی همچون در اولویت قرار دادن برنامه حرم و اجرای برنامه‌ها در حرم، تقویت برنامه‌های تفریحی، به‌روز کردن جشنواره و... را بیان کردند.

در ادامه این برنامه، نشست رئیس دارالقرآن مازندران با مدیران کانون‌های قرآن برگزار شد که تا پاسی از شب ادامه داشت.

همچنین در شامگاه جمعه، هشتم شهریور کافه سایبری بسیار شلوغ بود. در این برنامه قرآنیان در دو گروه پشت مانیتور خود قرار می‌گرفتند و سؤالات توسط تناوی مسئول برگزاری بخش سایبری جشنواره خوانده می‌شد و هر کس زودتر زنگ می‌زد و پاسخ می‌داد امتیاز می‌گرفت. در پایان به گروه برنده نیز جایزه تعلق می‌گرفت.

انتهای پیام

captcha