نمایشگاه پژوهشی هشت نسل گرافیک عاشورایی
کد خبر: 3838710
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

نمایشگاه پژوهشی هشت نسل گرافیک عاشورایی

گروه هنر ــ نمایشگاه آثار عاشورایی هشت نسل طراحان گرافیک ایران (متولدین سال‌های 1319 تا 1381) در تالار هنر در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، در این نمایشگاه آثار عاشورایی هنرمندانی چون قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، مصطفی اسدالهی، مسعود سپهر، مسعود نجابتی، رضا عابدینی، فرزاد ادیبی، علی وزیریان، محمد خزایی، کورش پارسانژاد، اونیش امین الهی، محمد اردلانی، آرش تنهایی، سیدحسن موسی زاده، محسن سلیمانی، حامد حکیمی، علی مدیری و ...، با هدف تقویت نگاه هنری مردم به فرهنگ عاشورا، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آثار این تالار بخشی از مجموعه پژوهشی هنر عاشورایی است که طی 15 سال گذشته جمع‌آوری و یا در کارگاه‌های عملی، خلق شده است و ضمن گسترش کمی و کیفی خود، نمایش‌های متفاوتی در مجموعه‌هایی چون موزه هنرهای معاصر تهران، موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه هنر امام علی(ع) و ... داشته است.

یادآور می‌شود، تالار هنر، بخشی از ویژه برنامه‌های فرهنگی است که پس از شانزده دوره نمایشگاه عطر سیب، برای اولین‌بار در هفدهمین نمایشگاه آن توسط شهرداری تهران برپا شده است. این تالار علاوه بر نمایش آثار پوستر، گرافیک کاربردی، پرچم و کتیبه، نقاشی، نقاشی دیجیتال، تصویر سازی، نقاشی خط و ...، برگزاری کارگاه‌های مختلف هنرهای تجسمی را در برنامه هر روز خود دارد که با استقبال پر شور مخاطبان روبرو بوده است.

مسئولیت این تالار را محمد اردلانی و دبیری اجرایی را علی مدیری بر عهده دارند. علاقه‌مندان برای بازدید از این تالار می‌توانند تا 11 شهریورماه، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به بوستان گفت‌‌وگو، محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، سالن گلستان، تالار هنر مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha