دلایل دعوت از نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی در مجمع مشورتی
کد خبر: 3838800
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

دلایل دعوت از نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی در مجمع مشورتی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ دعوت از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برای حضور در جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی شائبه‌هایی را به همراه داشته است.

دلایل دعوت از نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی برای حضور در مجمع مشورتی

به گزارش ایکنا؛ یکصد‌وسومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی،‌ روز یکشنبه، دهم شهریورماه به منظور بررسی چند موضوع برگزار می‌شود.

در این جلسه از نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی مردم‌نهاد نیز دعوت به عمل آمده است، با توجه به اینکه در بیانیه رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی تنها اتحادیه رسمی، اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت و کشور معرفی شده است، حضور نماینده اتحادیه تشکل‌ها می‌تواند شائبه‌هایی را ایجاد کند.

در همین راستا، دلایل دعوت از نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی مردم‌نهاد را از رضا سلامت‌پناه، معاون مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی و دبیر مجمع مشورتی این شورا جویا شده‌‌ایم.

وی گفت: تا زمانی که ادغام دو اتحادیه موسسات قرآنی کشور نهایی شود؛ این دعوت و حضور، عادی خواهد بود. با توجه به اینکه این جلسه، مجمع مشورتی است، آنچه در مجمع مهم است، اخذ نظرات کارشناسی مدیران قرآنی کشور است. مجمع مشورتی، تنها جنبه مشورت‌گیری دارد برای همین ما ظرفیت‌های مردمی را حذف نمی‌کنیم.

سلامت‌پناه بیان کرد: تا زمانی که هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی نسبت به این قضیه رفع ابهام کند، این روند ادامه دارد.

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادم القرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۵
0
0
بسمه تعالی
آیا گوش شنوائی هم مانده که صدای رسوائی دبیرخانه به اصطلاح پارلمان قرآنی را نشنیده باشد؟! این است توجیهات به اصطلاح تئوریسین های دبیرخانه شورای توسعه!! رئیس محترم شورا ادغام را تمام شده اعلام کرده و اتحادیه های مدغم را تنها اتحادیه قانونی می داند، کارشناس شورا - بخوانید دبیر شورا- مدیر عامل یکی از اتحادیه های سابق را به مجمع مشورتی دعوت می کند!! آیا مجمع مشورتی، واقعاً مشورتی است؟ مصوبه ندارد؟ فرض که چنین است، چرا مدیر عامل اتحادیه مؤسسات دعوت نمی شود؟ اگر عموم مردم و حتی عموم فعالان قرآنی نمی دانند نقش و عملکرد مجمع مشورتی چیست بسیاری از فعالان که می دانند. دبیرخانه شورای توسعه بزودی پاسخ این همه ضربه به قرآن کریم و فعالان قرآنی را خواهد چشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵
0
0
انشاالله که ادغام دو اتحادیه زودتر نهایی شود و موسسات از این بلاتکلیفی خارج شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۸
0
0
عرف جاری شورا ها و کمیته ها این است که تا زمانی که عضو جدید مشخص نشده عضو کنونی حق عضویت دارد
منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵
0
0
با سلام ؛ هیچ ادغامی اتفاق نخواهد افتاد.
captcha