فهرست جلسات عزاداری هیئات در شهرکرد
کد خبر: 3839086
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فهرست جلسات عزاداری هیئات در شهرکرد

گروه اجتماعی ـ در شهرکرد 300 هیئت مذهبی ثبت شده‌ است که 200 هیئت تنها در ماه محرم‌الحرام، 40 تا 50 هیئت ویژه بانوان و 42 هیئت نیز به صورت فعال در طول سال در شهرستان شهرکرد مشغول برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، شهرستان شهرکرد شهری مذهبی با مردمان ولایی است که 300 هیئت مذهبی در این شهرستان ثبت شده‌ است. 200 هیئت تنها در ماه محرم‌الحرام، 40 تا 50 هیئت ویژه بانوان و 42 هیئت نیز به صورت فعال در طول سال در شهرستان شهرکرد مشغول برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف هستند.

این رسانه قرآنی به منظور اطلاع‌رسانی از مراسمات تعدادی از فعال‌تریین هیئات مذهبی شهر که در دهه محرم  و در طول سال نیز به صورت مداوم در مساجد و یا منازل اعضاء هیأت جلسات عمومی و خصوصی دارند فهرستی تهیه و منتشر کرده است.

یک‌شنبه؛ هیئت الرضا(ع) ، مسجد ابومحمد(ص)

دوشنبه؛ هیئت عاشقان ولایت، مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان ملت غربی

سه شنبه؛ هیئت انصارالمهدی، مسجد صاحب‌الزمان(عج)

چهارشنبه؛ هیئت یا زهرا(س)، جلسات این هیئت خانگی و چرخشی است.

پنج شنبه؛ هیئت رایت‌العباس(ع)، امام‌زاده دو معصوم(ع)، هیئت مسجد باقرالعلوم در خود مسجد و هیئت باب الحوائج(ع) در حسینیه امامیه

جمعه؛ هیئت رهروان شهدا جلسات خانگی، هیئت شهدای گمنام در مسجد امام صادق(ع) و هیئت منتظران ظهور مراسم  دعای ندبه را  در مصلی شهرکرد برگزار می‌کند.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از جلسات هیات دیگر و همچنین نشانی جلسات خانگی هیئات ذکر شده می‌توانند به نشانی پیج اینستاگرامی karbalaeiyan مراجعه کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۲
0
0
سه شنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء
هیئت جان ثاران حضرت اباالفضل العباس
captcha