برنامه‌های مؤسسه احسن‌الحدیث در پاییز 98
کد خبر: 3840059
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

برنامه‌های مؤسسه احسن‌الحدیث در پاییز 98

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فراخوان ثبت‌ نام دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن و دوره‌های تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ دوره‌های متنوع آموزش عمومی و تخصصی قرائت، حفظ و مفاهیم ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان، از مبتدی تا پیشرفته به صورت حضوری و غیر حضوری در مؤسسه احسن‌الحدیث در حال برگزاری است.

بنا بر گفته سیدیوسف درود، مدیر آموزش و پژوهش مؤسسه احسن‌الحدیث «دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های روخوانی و وران‌خوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم، مهد و پیش‌دبستانی قرآنی تحت نظارت گروه آموزشی استاد سیدمحسن موسوی‌بلده (با بهره‌مندی از اساتیدی چون بهروز یاریگل، داوود تک فلاح و محمدرضا پورزرگری) برپا می‌شود».

مسلط بودن به تجوید مقدماتی برای شرکت‌کنندگان در دوره روخوانی و روان‌خوانی، حافظ پنج جزء قرآن برای متقاضیان تربیت مربی حفظ و آشنایی با ترجمه تحت اللفظی آیات برای شرکت‌کنندگان دوره مفاهیم و همچنین دارا بودن سابقه تدریس با کودکان و یا علاقه‌مندی برای شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی از جمله شرایط حضور در این دوره‌ها است.

همچنین در کنار برگزاری این دوره‌ها، کلاس‌های فرهنگی و فوق برنامه چون آموزش چرتکه و محاسبات ریاضی به صورت ذهنی، زبان انگلیسی با بهره‌گیری از مربیان مجرب و اخذ شهریه اندک نسبت به دیگر مؤسسات آموزشی برگزار می‌شود.

از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه می‌توان به تولید نرم‌افزار بشری اشاره کرد که علاقه‌مندان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند با ااستفاده از 600 واژه قرآنی به ترجمه 80 درصد قرآن آشنا شوند. این نرم افزار در نرم‌افزار بازار قابل خریداری و استفاده است.

یادآور می‌شود، مؤسسه احسن‌الحدیث در میدان شهدا، خیابان 17 شهریور شمالی، ابتدای خیابان صفای شرقی، پلاک 391 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های 41-326139 33 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha