نگاهی به افزایش تنش‌ها میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3840114
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

نگاهی به افزایش تنش‌ها میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی

گروه هنر ــ برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) به بررسی افزایش تنش‌ها میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی و حمله جنگنده‌های اماراتی به نیرو‌های برخوردار از حمایت ائتلاف به رهبری عربستان در کشور یمن خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا، این برنامه به تهیه‌کنندگی مروه عثمان با نگاهی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نقاطی از عراق، سوریه و لبنان، اظهارات سران رژیم صهیونیستی درخصوص حمله به مناطق مختلف خاورمیانه و اظهارات سید حسن نصرالله در واکنش به حملات پهپاد رژیم صهیونیستی به عنوان نقض آشکار حاکمیت ملی لبنان را مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهد. همچنین در این زمینه، واکنش سعد حریری، نخست وزیر لبنان به حملات و تجاوز‌های رژیم صهیونیستی، احتمال شروع دوباره جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی و واکنش آمریکا نسبت به افزایش تنش‌ها در منطقه در پی حملات رژیم صهیونیستی مورد واکافی قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه «جریان خاورمیانه»، حمله جنگنده‌های اماراتی به نیرو‌هایی در کشور یمن که از حمایت ائتلاف به رهبری عربستان برخوردار بودند مورد بررسی قرار می‌گیرد. در‌ این باره پیرامون رویارویی عربستان و امارات در یمن و افزایش تنش‌ها میان این دو کشور و دلایل حمایت امارات از جدایی طلبان در جنوب یمن تبادل نظر صورت می‌گیرد.

«جریان خاورمیانه» ساعت ۰۰:۰۳ بامداد شنبه ۱۶ شهریور از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت ۰۸:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۵:۰۰، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha