هنیه: اسرائیل تاوان شهادت اسیر سایح را خواهد داد
کد خبر: 3841182
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

هنیه: اسرائیل تاوان شهادت اسیر سایح را خواهد داد

گروه بین‌الملل ـ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت «بسام سایح»، اسیر بیمار فلسطینی، در زندان‌های این رژیم دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در سخنانی شهادت سایح در زندان‌های رژیم صهیونیستی را جنایتی دیگر در کارنامه سیاه این رژیم دانست.

هنیه افزود: روزی دشمن صهیونیستی تاوان این جنایت و دیگر جنایت‌های خود را خواهد داد و موجودیت این رژیم در سرزمین فلسطین نامشروع و رو به زوال است و ملت فلسطین سرانجام نتیجه عملشان اشغالگران را کف دستشان خواهد گذاشت و سرزمین و اسرای فلسطینی را هم آزاد خواهد کرد.

از سوی دیگر، هنیه مسئله آوارگان فلسطینی را یک مسئله ثابت خواند که بیانگر پایبندی ملت فلسطین به حق بازگشت و مقاومت و سرزمین خود است.

وی بیان کرد: هدف معامله قرن حذف مسئله آوارگان و قدس، سیطره بر کرانه باختری، توسعه شهرک‌سازی و ممانعت از تشکیل کشور فلسطین در سایه تلاش‌های دولت آمریکا برای نابودی مسئله فلسطین است.

بسام السایح، اسیر فلسطینی، که به بیماری سرطان مبتلا بود و رژیم صهیونیستی به رغم وخامت حالش حاضر به آزادی او نمی‌شد، شامگاه یکشنبه به شهادت رسید.
هنیه: اسرائیل تاوان شهادت اسیر سایح را خواهد داد
بسام السایح، اسیر فلسطینی
 
اسیر السایح از ساکنان شهر نابلس در شمال کرانه باختری بود که از سال‌ها پیش به بیماری مهلک سرطان خون مبتلا بود. با این حال، رژیم صهیونیستی نه او را تحت درمان قرار می‌داد و نه حاضر به آزادی او بود تا اینکه در نهایت امروز بر اثر وخامت حالش به شهادت رسید.

در پی شهادت این اسیر فلسطینی، سازمان زندان‌های صهیونیستی از ترس اعتراضات گسترده اسرای فلسطینی به حالت آماده‌باش درآمده است.

انتهای پیام
captcha