محفل انس با قرآن در کانون کوثر قزوین برگزار شد + عکس
کد خبر: 3841413
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

محفل انس با قرآن در کانون کوثر قزوین برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ همزمان با ایام شهادت امام حسین(ع)، محفل انس با قرآن کریم در کانون کوثر شهرستان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ایام شهادت و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان، محفل انس با قرآن کریم در محل کانون فرهنگی، تربیتی کوثر شهرستان قزوین برگزار شد.

در این محفل قرآنی که به همت انجمن قرآن و عترت کانون کوثر قزوین و با همکاری مؤسسه قرآنی بیان این شهرستان برگزار شد، بیش از 70 نفر از قرآن‌آموزان نونهال و نوجوان، اساتید و والدین ایشان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط علیرضا برزگرترابی، قاری نوجوان، ابراهیم مافی، مدیر کانون فرهنگی ـ تربیتی کوثر ضمن عرض خیر مقدم به حضار، طی سخنانی به ضرورت حضور فرزندان در کلاس‌های قرآن پرداخت.

سپس، محمدمهدی عبدالله‌پور، قاری و مداح نونهال به اجرای برنامه مداحی و پس از آن نیز محمد فضلعلی، مدرس سبک زندگی قرآنی به بیان نکاتی در مورد تربیت قرآنی و سبک زندگی با استناد به آیات قرآن کریم پرداخت. همچنین، در ادامه این محفل قرآنی نیز تلاوتی از سوی حسین خلیلی، قاری جوان اجرا شد و علی عبدی، حافظ نوجوان نیز به ارائه محفوظات خود پرداخت و به سؤالات حاضران پاسخ داد.

در پایان برگزاری این محفل قرآنی نیز از شرکت‌کنندگان در کلاس‌های قرآن ترم تابستان کانون فرهنگی ـ تربیتی کوثر با اهدای لوح و جایزه قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha