«پروانه، ماه شب چهارده» با موضوع ازدواج در سنین نوجوانی در سینماحقیقت
کد خبر: 3841985
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

«پروانه، ماه شب چهارده» با موضوع ازدواج در سنین نوجوانی در سینماحقیقت

گروه هنر ــ در روزهایی که بحث ازدواج در سنین کودکی و نوجوانی، در مجامع مدنی و قانونی مطرح شده، فیلم مستند «پروانه، ماه شب چهارده» ساخته‌ی «معین رستمی» با نگاهی به این موضوع، متقاضی شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۳۰ دقیقه‌ای که تولید سال ۱۳۹۸ هست، آمده: «هر دختری شب عروسی‌اش ماه میشه؛ من هم ماه شدم، درست در چهارده سالگی! من پروانه‌ ماه شب چهارده هستم...»

عوامل تولید مستند «پروانه، ماه شب چهارده» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه‌کننده: معین رستمی؛ فیلمبردار: امیر سالاران؛ صدابردار: مرتضی عباسپور؛ صداگذار: امیرعباس عروجی؛ گوینده متن: حانیه پلنگ‌افکن؛ مدیر تولید: حسن عباسی؛ عکاس: فاطمه هاشمی؛ دستیار کارگردان: میثم کامکار

معین رستمی متولد سال ۱۳۷۴ در قم و فارغ‌التحصیل دانشگاه صداوسیما است. مستند کوتاه «پروانه، ماه شب چهارده» در صورت پذیرش هیئت داوری، برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده خواهد رفت.  

مستندسازان متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی این دوره‌ی جشنواره سینماحقیقت تا روز ۳۱ شهریورماه فرصت دارند فرم شرکت در این رویداد را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل کرده از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha