همایش «طلایه‌داران دفاع مقدس» برگزار می‌شود
کد خبر: 3842359
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
در زنجان؛

همایش «طلایه‌داران دفاع مقدس» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: همایش طلایه‌داران دفاع مقدس و زنان ایثارگر در این هفته برگزار می‌شود.

همایش طلایه‌داران دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز، 24 شهریورماه در جلسه هماهنگی بازسازی عملیات کربلای 5 اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلفی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر ارگان‌ها در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دبیرخانه برنامه‌های هفته‌ دفاع مقدس با اداره حفظ آثار دفاع مقدس است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های شاخص سپاه استان زنجان در هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است که در پی استقبال مردم، برنامه بازسازی عملیات‌ها در برخی شهرستان‌ها نیز برگزار شده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس در زنجان خبر داد و افزود: این مراسم چهارم مهرماه در محل مصلی زنجان برگزار می‌شود که این همایش از ابتکارهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان است که از سال‌های گذشته این همایش در کل کشور برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: در سال‌های گذشته یک هزار و 800 نفر از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس حضور یافتند.
طهماسبی همچنین به برگزاری همایش زنان ایثارگر اشاره کرد و گفت: این همایش هفتم مهر‌ماه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلف برگزار می‌شود. چهره زن نه شرقی و نه غربی در الگوی سوم زن مسلمان ترسیم شده است.
وی با اشاره به اینکه اینکه استان زنجان 220 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب کرده است، گفت: عملیات کربلای 5 در سد گاوازنگ بازسازی می‌شود.
انتهای پیام
captcha