حضور بیش از 200 قرآن‌‌آموز در آزمون حفظ مهد قرآن استان تهران
کد خبر: 3842619
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

حضور بیش از 200 قرآن‌‌آموز در آزمون حفظ مهد قرآن استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آزمون اجزای حفظ و مفاهیم قرآن با حضور بیش از 200 قرآن‌آموز از کانون‌های مهد قرآن استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، جواد فومنی‌الحائری، مدیر مهد قرآن استان تهران با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های آموزشی، گفت: در طول سال دو نوبت آزمون حفظ و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: نوبت آزمون تابستان در کانون‌های ۱۴ معصوم (ع)، بنت‌الهدی صدر، علی‌ابن‌ابیطالب (غرب تهران)، مصباح‌الهدی (شهرک شهید بهشتی، قصر فیروزه) و الزهرا (س) (بلوار خلیج) با شرکت ۲۲۹ نفر از قرآن‌آموزان کانون‌های ۲۸ گانه مهد قرآن در تهران و با حضور و نظارت داوران اعزامی از دفتر مهد قرآن استان برگزار شد.

فومنی‌الحائری بیان کرد: آزمون‌ها شامل حفظ ۱، ۳، ۷، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء قرآن و کتاب مفاهیم بود و به قرآن‌آموزان که حدنصاب نمره قبولی ۸۰% امتیاز را کسب کنند، گواهینامه حفظ دوره مربوطه با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی‌الحائری، مؤسس مهد قرآن و شهریار پرهیزکار، رئیس هیئت علمی مؤسسه اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، دوره دوم آزمون حفظ اجزا و مفاهیم ویژه حافظان قرآن استان تهران در بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های آموزشی در کانون‌های تحت پوشش مهد قرآن استان تهران در این آزمون‌ها شرکت و گواهینامه دریافت کنند.

همچنین علاقه‌مندان در تهران برای اطلاع از محل و کانون‌های ۲۸ گانه مهد قرآن استان تهران علاوه بر پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی www.ayeh.ir با شماره ۳۳۵۲۳۱۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha