اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و فرهنگ
کد خبر: 3842727
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
هاشمی خبر داد:

اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و فرهنگ

گروه دانشگاه ــ رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از موفقیت این دانشگاه در اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ سیدسعید هاشمی، رئیس این دانشگاه گفت: خوشبختانه دانشگاه علم و فرهنگ با توجه به فعالیت‌های متعدد داخلی و تعاملات مؤثر در حوزه بین‌الملل، موفق به اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی شده است که گام بزرگی در راستای برنامه توسعه دانشگاه محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: ارتباطات و تعاملات بین‌المللی از جمله اهداف مهم دانشگاه است که در قالب همکاری‌های مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه‌های سایر کشور‌ها از جمله اتریش، مالزی و فرانسه شکل گرفته است.

وی افزود: مهم‌ترین نتیجه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه imc اتریش اخذ فاند اراسموس پلاس از اتحادیه اروپا است که در قالب این همکاری علمی ارزشمند ۲۰ عضو هیئت علمی و دانشجوی دکتری این دانشگاه آبان‌ماه سال جاری، برای گذراندن کارگاه‌های آموزشی و تخصصی کوتاه‌مدت مهارتی در بخش گردشگری و هتل داری به اتریش اعزام خواهند شد.

هاشمی همچنین از برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی به عنوان دیگر فعالیت مهم این دانشگاه در بخش بین‌المللی یاد کرد و افزود: این سمپوزیوم بین‌المللی که با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ و سفارت اتریش شکل گرفته فرصت بسیار مناسبی برای کشور محسوب می‌شود که زمان برگزاری آن نیز با روز جهانی گردشگری مصادف شده است.

این سمپوزیوم با هدف تبادل تجربیات ایران و اتریش در بخش گردشگری پایدار شکل گرفته و چهار کارگاه علمی و تخصصی توسط اساتید اتریشی و ایرانی برگزار خواهد شد.

هاشمی گفت: بخش دیگری از همکاری‌های بین‌المللی این دانشگاه با کشور مالزی است و بر اساس تفاهم‌نامه منعقده در حال حاضر دانشجوی مشترک با UPM مالزی در رشته دکتری عمران داریم و همچنین تعاملات علمی و پژوهشی خوبی را با دانشگاه‌های مطرح فرانسه از جمله سوربن در بخش‌های هنر و معماری آغاز کرده‌ایم که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد.
 
انتهای پیام
captcha