ثبت ۴ موقوفه قرآنی جدید در زابل
کد خبر: 3842811
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

ثبت ۴ موقوفه قرآنی جدید در زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار موقوفه جدید در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی در شهرستان زابل به ثبت رسیده است.

ثبت ۴ موقوفه قرآنی جدید در زابلمرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، تاکنون چهار مورد وقف در حوزه قرآنی داشتیم که برنامه‌های ثبت آنها کامل و اسناد آنها دریافت شده است.

وی ارزش تقریبی موقوفات را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این موقوفات، وقف ساختمان بوده که شامل سه واحد آپارتمان و یک باب منزل مسکونی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این موقوفات با هدف برگزاری برنامه‌های آموزشی و حمایت از طرح تربیت حافظان قرآن انجام شده و هم‌اکنون در اختیار مؤسسات قرآنی قرار گرفته تا در جهت تحقق بخشیدن برنامه‌های قرآنی همکاری کنند.

وی عنوان کرد: امید است همچنان روند وقوع وقف‌های جدید در استان ادامه داشته باشد تا شاهد پیشرفت و گسترش برنامه‌های قرآنی در گستره سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام

captcha