ثبت نام 54 هزار خوزستانی در سامانه سماح
کد خبر: 3842819
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

ثبت نام 54 هزار خوزستانی در سامانه سماح

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان گفت: تاکنون 555 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که 74 هزار نفر مربوط به تهران و 54 هزار نفر مربوط به خوزستان است. استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نجاتی

به گزارش ایکنا از خوزستان، رضا نجاتی، مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در جلسه ستاد اربعین حسینی که امروز سه‌شنبه 26 شهریورماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کارهای زیرساختی اظهار کرد: کارهای زیرساختی خیلی می‌تواند خطرساز باشد.

وی ادامه داد: تقویت روشنایی و نصب علائم لازم منتهی به مرزها و پارکینگ‌ها، آمادگی گیت‌های خروجی اتباع خارجی، فعال‌سازی مدیریت بحران و دستگاه مربوط برای حوادث احتمالی، هماهنگی اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران، دفع پسماندها و .. از جمله مواردی بود که مصوب شده بود به انجام برسد.

نجاتی گفت: تاکنون 555 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که 74 هزار نفر مربوط به تهران و 54 هزار نفر مربوط به خوزستان است. استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سردار معین‌پور، جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در این مراسم گفت: امنیت ورودی‌های استان خوزستان به سمت چذابه و شلمچه با همکاری ناجا تأمین می‌شود. همچنین قرارگاه در مرز شلمچه و مرز چذابه راه‌اندازی شده و خدمات خاصی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند. همچنین از ظرفیت راهیان نور در اهواز، اندیمشک، شوش، آبادان، خرمشهر، برای اسکان اضطراری استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت اتوبوسرانی بسیج برای جایجایی زائران به ویژه بازگشت زائران پیش‌بینی شده است. دو تیم چک و خنثی‌سازی بمب در شلمچه و چذابه مستقر می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌دهم که از سوی بانک مرکزی باجه تحویل ارز به زائران فراهم شود چرا که حضور دلالان در آنجا مناسب نیست.

انتهای پیام

captcha