اجرای 39 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3842870
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

اجرای 39 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت سی‌و نهمین سالگرد دفاع مقدس اقدام به برگزاری ۳۹ برنامه اصلی کرده‌ایم که تمام دستگاه‌ها دخیل در آن هستند.

اجرای 39 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان امروز، 26 شهریورماه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله اساسی‌ترین موضوعات در زمان فعلی است زیرا با نشر و نهادینه‌سازی آن به تمام اقشار مختلف می‌توان بر اکثر مشکلات غلبه کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما پیروزیم» آغاز خواهد شد، افزود: جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس، رژه تمام نیروهای مسلح در کمربندی میانی، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شمیم پایداری با تفاوت زیاد نسبت به سال‌های پیش، برنامه‌های مناسب سربازان در همه رده‌های سربازان، شب خاطره با سربازان در سالن مرکز فرهنگی، تقدیر از کارآفرینان فعال و فعالیت‌های سپاه در رابطه با تولید ملی، شب خاطره با حضور نیروهای مسلح با محوریت ارتش قهرمان، برگزاری برنامه‌های متعدد با موضوع بصیرت و دشمن‌شناسی، غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تقدیر از ایثارگران، دیدار پیشکسوتان با استاندار آذربایجان‌شرقی، برنامه شب خاطره برای نیروهای انتظامی، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط پیشکسوتان دفاع مقدس، برنامه‌ای مخصوص برای پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است.

سردار عباسقلی زاده، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز قول‌های مساعد برای تکمیل موزه دفاع مقدس داده است و امید است تا سریع‌ترین زمان تکمیل شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان درمانی، برنامه‌های متعدد ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا، برنامه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی با حضور خیران و اصناف نیز در کنار برنامه‌های اصلی دفاع مقدس دایر خواهد بود.

وی بیان کرد: در طول هفته مقدس یک رزمایش عملیاتی در گوشه محدود از برای تجلیل از رزمندگان لشکر عاشورا برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت سی‌و نهمین سالگرد دفاع مقدس اقدام به برگزاری ۳۹ برنامه اصلی کرده‌ایم که تمام دستگاه‌ها دخیل در آن هستند.

وی ابراز کرد: از نظر تکمیل موزه دفاع مقدس عقب مانده‌ایم ولی جا دارد از شهردار تبریز تشکر کرد که جدیت وارد عمل شده است و برابر قول او و اعلام آمادگی برای تامین محتوای موزه تا حداکثر ظرف دو سال آماده بازدید قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی افزود: افرادی که برای موزه‌آرایی نظر دارند می‌توانند در کمیته این موزه شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha