سوگواره عکس «آینه‌داران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3842931
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
با موضوع پیاده‌روی اربعین؛

سوگواره عکس «آینه‌داران» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس حوزه هنری ایلام از برگزاری سوگواره عکس اربعين با عنوان «آینه‌داران» خبر داد.

سوگواره عکس «آینه‌داران» برگزار می‌شود
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری ایلام امروز 26 شهریور ماه در گفتگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و حرکت کاروان‌های عزاداری به سمت کربلای معلی، حوزه هنري استان ايلام باهدف انعکاس هر چه بیشتر این رویداد بزرگ مذهبی از نگاه دوربين سوگواره عکس اربعين با عنوان «آینه‌داران» را در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌کند.
وی محورهای این سوگواره را مهران دروازه عتبات عاليات، موکب‌ها و خدمت‌رسانی به زائران، عزاداری روز اربعین در بین‌الحرمین، عزاداری در اقوام، کاروان‌های پیاده، پیاده‌روی زائران، نگاه خلاقانه و هنري، نگاه آزاد و آیین‌های عزاداری عنوان کرد.
رئیس حوزه هنری با بیان این که آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره 30 مهرماه سال جاری است، یادآور شد: داوری آثار 5 آبان و اطلاع‌رسانی و اعلام نتایج نیز 24 آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد و هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر با 5 قطعه عکس در این سوگواره شرکت کند.
قاسمی شرکت در مسابقه را برای همه‌ی عکاسان و علاقه‌مندان آزاد و بدون محدودیت سنی اعلام کرد و گفت: استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای، غیرحرفه‌ای و موبایلی برای عکاسی آزاد است آثار منتخب را با ذکر نام عکاس، در نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود به دبیرخانه این سوگواره واقع در ايلام، انتهاي خيابان پاسداران، بلوار شمالي امام (ره) حوزه هنري استان ایلام ارسال کنند.
رئیس حوزه هنری با دعوت از عموم هنرمندان، عکاسان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این سوگواره، خاطرنشان کرد: به همه‌ی افرادی که آثار آن‌ها به نمایشگاه راه می‌یابد، گواهینامه‌ی شرکت در نمایشگاه اهداء خواهد شد.
انتهای پیام
captcha