فارس رتبه دوم طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» را كسب كرد
کد خبر: 3843205
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

فارس رتبه دوم طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» را كسب كرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با بیان اینكه این استان در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» مقام دوم کشور را کسب کرد، گفت: این طرح در شب عاشورا به‌صورت همزمان در سطح كانون‌های كشور اجرا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 27 شهریور در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی ـ هنری این كانون‌ها گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های مردمی طرح سراسری «تلاوت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی» با مشارکت كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و همكاری شبكه قرآن و معارف سیما در مساجد كشور دوشنبه، 18 شهریور مقارن با شب عاشورای حسینی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا و ثواب تلاوت به پیشگاه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شهدای کربلا تقدیم شد.
وی یادآور شد: طبق آمار به دست آمده در این طرح کشوری استان سیستان و بلوچستان مقام اول و استان اصفهان نیز مقام سوم را تاکنون به خود اختصاص داده است.
امیدی با اشاره به اینکه یک‌صد و 82 کانون به عنوان مجری در این طرح شرکت کردند، افزود: از طریق روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در سایت www.farsmasajed.ir ، کانال پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و سامانه پیام کوتاه اطلاع‌رسانی انجام شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس تأکید کرد: طبق آمار سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir تعداد یک‌صد و 82 نفر از مدیران کانون‌های مساجد استان مراجعه و در پنل اختصاصی کانون فرم‌های ثبت نام قاری، تعداد شرکت‌کنندگان و میزان تلاوت قرآن را به تفکیک یک جزء، یک حزب، یک سوره یا یک صفحه ثبت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha