اهدای 105 بسته لوازم‌التحریر توسط یک خیر به دانش‌آموزان نیازمند خرم‌دره‌ای
کد خبر: 3843280
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

اهدای 105 بسته لوازم‌التحریر توسط یک خیر به دانش‌آموزان نیازمند خرم‌دره‌ای

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد خرم‌دره گفت: خیر خرم‌دره‌ای با خرید و اهدا 105 بسته کامل لوازم‌التحریر به ارزش 32 میلیون تومان رویای زیبایی برای این دانش‌آموزان ترسیم کرد.

اهدای 105 بسته لوازم‌التحریر توسط یک خیر به دانش‌آموزان نیازمند خرم‌دره‌ایابوالفضل احمدی، رئیس کمیته امداد خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با بیان این‌که مرحله دوم شور عاطفه‌ها روز دهم مهر ماه و با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم » در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: یک خیر خرم‌دره‌ای با خرید و اهدای 105 بسته کامل لوازم‌التحریر به ارزش 32 میلیون تومان رویای زیبایی برای دانش‌آموزان نیارمند ترسیم کرد.
وی ارزش ریالی هر بسته را 300 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و رونق اقتصادی و حمایت از تولید داخلی اجناس اهدایی به دانش‌آموزان ایرانی و تولید داخل است.
احمدی افزود: خیران و نیکوکاران از طریق مختلف کمک‌های خود را به دست نیازمندان می‌رسانند اما کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید با برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو مرحله میدانی و مدارس زمینه را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به قشر نیازمند جامعه به ویژه دانش‌آموزان فراهم می‌کند.
انتهای پیام
captcha