«ما پیروزیم»؛ شعار هفته دفاع مقدس/اجرای 2400 برنامه در یزد
کد خبر: 3843313
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

«ما پیروزیم»؛ شعار هفته دفاع مقدس/اجرای 2400 برنامه در یزد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، 2 هزار و 400 برنامه با 39 عنوان برنامه‌ طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در 8 برنامه شاخص اجرایی می‌شود.

«ما پیروزیم»؛ شعار هفته دفاع مقدس/اجرای 2400 برنامه در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، 28 شهریورماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: وقتی در حوزه دفاع مقدس مدیریت انقلابی اتفاق افتاد تحولات جدیدی به وجود آمد که دفاع مقدس که از آن به عنوان جنگ تمام عیار و جهانی یاد می‌کنیم، باعث شد در این جنگ پیروز شویم و این مدیریت الگو و مدل حکومت و نظامی بود که معمار انقلاب طراحی کرده بودند.

وی توکل به قدرت لایزال الهی، اطاعت محض از ولایت فقیه و وحدت و همدلی را از ویژگی‌های مدیریت انقلابی در زمان جنگ دانست و گفت: در نهایت امید به نصرت الهی در کنار  همه این شاخصه‌ها باعث پیروزی شد.

اجرای 2400 برنامه در یزد

سرهنگ پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان گفت: امسال 2 هزار و 400 برنامه با 39 عنوان برنامه‌ طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در 8 برنامه شاخص اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز اول هفته دفاع مقدس به نام «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده افزود: در اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح از ساعت 7:45 صبح روز یکشنبه 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی «دانش پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان» را شعار روز دوم این هفته اعلام و از برگزاری همایش سربازان نیروهای مسلح استان خبر داد و بیان کرد: این همایش روز دوشنبه اول مهرماه در محل مرکز آموزش نظامی شهید صدوقی از ساعت 8 الی 11 صبح برگزار می‌شود.

پورشمسی ادامه داد: سومین روز با نام «رونق تولید، حمایت مردمی، خود باوری» نامگذاری شده که همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های برتر جهادی را در محل فرهنگسرای غدیر از ساعت 10 الی 11:30 صبح خواهیم داشت.

وی افزود: روز چهارشنبه سوم مهرماه به نام «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه» نامگذاری شده و به این مناسبت همایش اساتید بسیجی، نخبگان طلاب و دانشجویان استان یزد بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» را شعار روز پنجم هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: بازدید جمعی از مسئولان از آسایشگاه جانباران،  دیدار با حانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدای استان از جمله برنامه‌های این روز است.

برگزاری همایش پیاده‌روی در 12 نقطه استان 

وی «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» را شعار ششمین روز هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: به این مناسبت همایش پیاده‌روی خانوادگی نیروهای مسلح استان برگزار خواهد شد که این همایش در 12 نقطه استان برگزار می‌شود و در شهر یزد از ساعت 7 الی 9 صبح از میدان آزادی تا میدان شهدا و اختتامیه در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.

پوشمسی ادامه داد: شنبه 6 مهرماه به نام «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» نامگذاری شده که گردهمایی والدین معظم شهدای استان یزد از ساعت 9 الی 11 صبح در محل فرهنگسرای غدیر برگزار خواهد شد.

استان یزد 40 هزار رزمنده دارد

وی با اشاره به نامگذاری روز آخر هفته دفاع مقدس به نام «فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» گفت: استان یزد 40 هزار رزمنده دارد و به نسبت حضوری که طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع قدس داشتند، بیشترین آمار مربوط به این قشر است و به همین جهت همایش رزمندگان روحانی استان یزد در دفاع مقدس روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 8 صبح در پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اقدامات انجام شده این نهاد در مناطق سیل‌زده بیان کرد: در هفته دفاع مقدس با پیگیری بسیج سازندگی 7 هزار متر کاشی و سرامیک  به خوزستان ارسال می‌شود.

وی ساخت 450 واحد در این مناطق و ارسال 9 دستگاه تریلی مصالح ساختمانی را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد.

انتهای پیام

captcha