نشست‌های تخصصی در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3843314
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

نشست‌های تخصصی در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه از تازه‌های نشر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 28 شهریورماه در نشست با اعضای کمیته علمی نهمین نمایشگاه کتاب کردستان اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب از ١٠ لغایت ١٥ مهر ماه سال جاری با حضور ناشران مطرح کشوری و بین‌المللی در سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از ناشران برای شرکت در این دوره از نمایشگاه افزود: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه کتاب کردستان، استقبال مردمی و خرید کتاب‌های موضوعی و متنوع بوده که این مهم موجب شده تا ناشران زیادی از سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با بیان اینکه خرید کتاب‌های موضوعی در حوزه‌های مختلف در استان قابل توجه است، بیان کرد: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بعد از برگزاری نمایشگاه‌های استانی در سراسر کشور میزان استقبال و خرید کتاب در حوزه‌های مختلف را در اختیار ناشران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
وی در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی بخش علمی این نمایشگاه بیان کرد: پر بار کردن هر چه بهتر بخش جنبی نمایشگاه کتاب استانی از موضوعاتی است که باید مورد توجه کمیته علمی نمایشگاه باشد.
قلعه‌شاخانی از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد و گفت: هر روز یک نشست تخصصی با سرفصل های موضوعی مشخص از جمله در حوزه ادبیات، علوم انسانی، هنر، ادبیات کودک، زبان و زبان شناسی و علوم پایه و مهندسی بایستی پیش‌بینی شود.
وی با اشاره به رونمایی از تازه‌های نشر در این دوره از نمایشگاه یادآور شد: تکریم و تجلیل از فعالان حوزه کتاب، جشن امضا نویسنده، بزرگداشت مفاخر این عرصه از دیگر برنامه های است که لازم است مورد توجه کمیته علمی نهمین نمایشگاه کتاب کردستان باشد.
یادآور می شود؛ در ادامه این نشست هر کدام از اعضای کمیته علمی نکته نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه عنوان کردند.
انتهای پیام

captcha