امروزه جهاد، آبادانی مناطق محروم است
کد خبر: 3843332
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروزه جهاد، آبادانی مناطق محروم است

گروه اجتماعی - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح 686 پروژه محرومیت زدایی استان خراسان شمالی گفت: امروز وظیفه ما ساختن، آباد کردن و سازندگی مناطق محروم است.

امروز جهاد، آبادی مناطق محروم است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۲۸ شهریور در آیین افتتاح 686 پروژه محرومیت زدایی استان که در روستای پیربز برگزار شد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشور را ضعیف نگه دارد اما ما اجازه نمی‌دهیم چون ما با تمام وجود خود را خادم مردم می‌دانیم و اگر کاری انجام می‌دهیم با قلب خود این کار را می کنیم.
وی افزود: ما رهبری داریم که شب و روز تمام دغدغه‌های ایشان زندگی مردم است، بنابراین ما فرستادگانی از جانب ایشان هستیم تا به مردم کمک کنیم و آماده انجام وظایف هستیم.
سلامی بیان کرد: راز شکست دادن دشمن، جهاد کردن، در میان مردم بودن و کاستن مشکلات است که البته ما در میدان جنگ همه راه ها را به فضل الهی بر دشمنان بستیم و راهی برای نفوذ باقی نگذاشته‌ایم.
وی ادامه داد: هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم زیرا آنچنان قدرتمند هستیم که دشمنان هر حادثه‌ای را که رخ می‌دهد را به دروغ به ما نسبت می‌دهند اما ما شبانه روز مراقب هستیم.
وی همچنین از محمد علی شجاعی استاندار خراسان‌شمالی به عنوان فردی جهادی، زحمتکش و دلسوز مردم قدردانی کرد.
انتهای پیام

captcha