وحدت راه رسیدن به اهداف جامعه را هموار می‌کند
کد خبر: 3843348
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

وحدت راه رسیدن به اهداف جامعه را هموار می‌کند

گروه اجتماعی - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: هرچه وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب در اجتماع بیشتر باشد، رسیدن به آرمان‌ها و اهداف جامعه راحت و راه رسیدن به اهداف هموارتر خواهد بود.

وحدت راه رسیدن به اهداف جامعه را هموار می‌کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه، ظهر امروز، ۲۸ شهریورماه، در کارگاه علمی و تخصصی وحدت به‌مثابه امری اجتماعی، بیان کرد: وحدت، موضوع ایران و تمام جوامع بشری بوده و سیره انبیاء الهی و خداوند است و اقوام مختلف را به همدلی، یگانگی، یکپارچگی و یکی بودن دعوت می‌کند.

وی افزود: هرچه وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب در اجتماع بیشتر باشد، رسیدن به آرمان‌ها و اهداف جامعه راحت و راه رسیدن به اهداف هموارتر خواهد بود.

مظفری ادامه داد: حرکت و سکون جامعه باید هماهنگ باشد و آنجا که باید برخیزند، باهم برخیزند و بنشینند، زیرا با وحدت می‌توان به تمام اهداف دست یافت و در جوامع بزرگتر و وسیع‌تر گام برداشت و تاثیر گذاشت.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: هرکس به اندازه یک وجب از اجتماع و جامعه دوری گزیند، ریسمان دین را از گردن خود باز کرده و گویی از ایمان فراری جسته است.
انتهای پیام

captcha