یادواره ۷ هزار بانوی شهید و رزمنده در املش
کد خبر: 3843482
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

یادواره ۷ هزار بانوی شهید و رزمنده در املش

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه ناحیه املش با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس در این شهرستان امسال «ما پیروزیم» انتخاب شده است، افزود: برگزاری یادواره ۷ هزار بانوی شهید و تجلیل از بانوان رزمنده شهرستان، برگزاری یادواره شهدا در محلات و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته جاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه املش در گفت‌وگو با یاور رسانه بسیج مساجد و محلات با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی که از سوی ۵۰ کشور جهان حمایت می‌شد، بالغ بر ۲۸۰۰ روز طول کشید.
وی افزود: در این جنگ تمام نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مردم جانفشانی و ایثار و حماسه‌هایی را خلق کردند که تاریخ برای آیندگان ترسیم خواهد کرد. دفاع مقدس تقوای الهی بوده است که رزمندگان ما در جنگ آن را ثابت کردند.
فرمانده سپاه املش با بیان اینکه دفاع مقدس ۸ سال نبود، بلکه ۴۰ سال است که ملت ایران در حال دفاع از ارزش‌ها و کیان خویش در برابر توطئه‌های دشمنان و اذنابش در منطقه است، در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: امسال شعار هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» انتخاب شده است.
فرمانده سپاه املش در ادامه گفت: با همکاری تمام مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، واحدهای مقاومت در ادارات و نهادها و به همت ستاد پشتیبانی هفته دفاع مقدس شهرستان املش بالغ بر ۵۵ برنامه در سطح شهرستان املش به اجرا در خواهد آمد.
وی برنامه‌های نکوداشت هفته دفاع مقدس را گلباران مزار شهیدان، صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، افتتاح مسکن مددجویان و حوزه امام حسین(ع) البرز و پایگاه‌های مقاومت بسیج، پیاده‌روی گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره ۷ هزار زن شهیده و تجلیل از زنان رزمنده شهرستان، برگزاری یادواره شهدا در محلات، مسابقات ورزشی و کتابخوانی و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد.

الیاس عبداله‌پور

انتهای پیام

captcha