حضور نماینده‌ آموزش و پرورش در جلسات هیئت مدیره اتحادیه اصفهان
کد خبر: 3843496
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

حضور نماینده‌ آموزش و پرورش در جلسات هیئت مدیره اتحادیه اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان مقرر شد تا نمایندگانی از سوی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه و همچنین آموزش و پرورش استان در کنار نمایندگانی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی حضور داشته باشند.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و مردمی استان اصفهان‌، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به تشکیل سی‌امین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه و مصوبات آن، اظهار کرد: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان، مهدی اسماعیلی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در محل اتحادیه تشکیل شد.

وی ادامه داد: از آنجا که جامعه هدف فعالیت مؤسسات قرآنی بیشتر نوجوانان و جوانان هستند، لذا برآن شدیم تا طی تعامل با آموزش و پرورش استان، از ظرفیت تشکل‌های قرآنی در مدارس و همچنین از ظرفیت مدارس در مؤسسات قرآنی بهره‌مند شویم. لذا مقرر شد تا یک نماینده از آموزش و پرورش در جلسات هیئت مدیره به صورت منظم حضور داشته باشد. همچنین یک کارگروه تشکیل شود تا نحوه ترویج فرهنگ قرآنی در میان جوانان و نوجوانان در مدارس مشخص شود.

خاکساری‌هرندی بیان کرد: همچنین طی این جلسه مقرر شد تا جلسه خاص با حضور همه مدیران اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان تشکیل شود تا فعالیت‌های قرآنی تا حد امکان به بخش مردمی واگذار شود و مؤسسات قرآنی این فعالیت‌ها را با بهره‌گیری از ظرفیت خود انجام دهند.

وی ادامه داد: از دیرباز نمایندگانی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تبلیغات اسلامی در جلسات هیئت مدیره حضور داشتند که طی این جلسه مقرر شد تا نمایندگانی نیز از اوقاف و امور خیریه و همچنین آموزش و پرورش نیز در جلسات به صورت منظم حضور داشته باشند.
انتهای پیام

captcha