امروز پرچم گفتمان عقلانیت و عدالت در جهان بر دوش مجموعه‌هایی مانند المصطفی(ص) است
کد خبر: 3843511
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة:

امروز پرچم گفتمان عقلانیت و عدالت در جهان بر دوش مجموعه‌هایی مانند المصطفی(ص) است

گروه حوزه های علمیه – رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة گفت: امروز پرچم گفتمان عقلانیت و عدالت در جهان بر دوش مجموعه های مانند المصطفی(ص) قرار دارد و این فکر و اندیشه در جهان در حال گسترش است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی با سفر به استان گلستان و حضور در جمع مدیران، گروه‌های علمی و اساتید نمایندگی المصطفی(ص) در گرگان اظهار کرد: جامعةالمصطفی(ص) یک نهاد خاص و بی‌بدیل است که در آن از ملیت‌ها، مذاهب و حتی ادیان مختلف در کنار یکدیگر جمع شده‌اند و مجموعه بی‌نظیری را شکل داده‌اند. این بسیار اهمیت دارد و نمایندگی گرگان به صورت خاص برای ما اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه قم لازمه تبدیل شدن این نمایندگی به مرجعیت علمی را جذب نیرو‌های علمی مناسب و فرهیخته دانست و افزود: وجود یک مرکز پژوهشی مناسب و چاپ نشریات علمی، مقالات و کتاب‌های علمی پژوهشی می‌تواند این مجموعه را از نظر کسب تجربه‌های علمی و پژوهشی ارتقاء دهد.

عباسی وجود نهادی مانند المصطفی(ص) را باعث ایجاد عمق فرهنگی در جهان برشمرد و گفت: امروزه پرچم گفتمان عقلانیت و عدالت در جهان بر دوش مجموعه‌های مانند المصطفی(ص) قرار دارد. این فکر و اندیشه در جهان در حال گسترش است و ما نیز افتخار می‌کنیم که سربازان این تفکر هستیم و معتقدیم که خداوند متعال نیز این زحمات را بی اجر نمی‌گذارد.

معاون پژوهشی مجمع عالی حکمت اسلامی ضمن تشکر و اعلام خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در این نمایندگی، اظهار کرد: فرصت خدمت در جامعةالمصطفی(ص) عنایت الهی است و باید قدردان همه نعمت‌های خداوند به خصوص این نعمت الهی باشیم.

وی مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه یک سازمان را سرمایه انسانی آن برشمرده و گفت: تلاش کرده‌ایم تا با همه تنگناها، این سرمایه انسانی را حفظ کنیم و شاید به آن درجه مطلوبی که مدنظر ماست نرسیده باشیم، اما در آن راستا تلاش می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام تقوی، رئیس نمایندگی المصطفی(ص)، در گرگان ضمن خیرمقدم به حضار، از زحمات کارکنان و استادان این نهاد بین‌المللی تقدیر و تشکر کرد و به گوشه‌ای از توفیقات به دست آمده در این نهاد اشاره کرد.

همچنین «احمد سعادت»" به نمایندگی از مدیران گروه‌های علمی و «عبدالعظیم، ولی الهی» به نمایندگی از سوی کارکنان به ارائه نظرات، پیشنهادات و بیان مشکلات پرداختند.

انتهای پیام

captcha