احمق‌های امروز دنیا تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند
کد خبر: 3843587
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
امام‌جمعه «اشکنان» فارس:

احمق‌های امروز دنیا تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام صفری گفت: احمق‌های امروز دنیا، تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند؛ فکر می‌کنند اگر با همه توان و قدرتشان حمله کنند، کشور را تحریم کنند و همه راه‌ها را ببندند، می‌توانند آن ملت و آن کشور را تسلیم خواسته‌های شیطانی خود کنند، اما ملت ایران مهر باطل بر این تفکر فرعونی استکبار زد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین صفری، امام‌ جمعه اشکنان فارس روز گذشته، 29 شهریور گفت: احمق‌های امروز دنیا، تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند. فکر می‌کنند اگر با همه توان و قدرتشان حمله کنند، کشور را تحریم کنند و همه راه‌ها را ببندند، می‌توانند آن ملت و آن کشور را تسلیم خواسته‌های شیطانی خود کنند، اما ملت ایران مهر باطل بر این تفکر فرعونی استکبار زد.

حجت‌الاسلام صفری افزود: ۵ سال مردم مستضعف یمن را از راه زمین، دریا و هوا و داخل و خارج محاصره کردند، هر روز هواپیماهای عربستان و امارات با سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیشرفته آمریکا و اروپا بر سر این مردم فرود می‌آیند، بمباران‌های وحشتناک مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد و امثالهم به وسیله این فراعنه زمان انجام می‌شود و فکر می‌کنند که با این کارها یک ملت را تسلیم خواهند کرد!

️ وی گفت: در قضیه شرکت نفتی آرامکو مشاهده کردید؛ آمریکایی‌ها خودشان هم فهمیدند. آنها فکر می‌کنند مردم یمن نمی‌توانند بمب، موشک و پهپاد بسازند. این تفکر، اندیشه‌ای فرعونی است. این تفکر، اندیشه‌ای استکباری و قطعاً شکست خورده است.

عباس ستایش‌گو

انتهای پیام

captcha