صهیونیسم مسیحی و نقش آن در سیاست جهانی در شبکه پرس‌ تی وی
کد خبر: 3843648
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

صهیونیسم مسیحی و نقش آن در سیاست جهانی در شبکه پرس‌ تی وی

گروه هنر ــ برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی با مروری بر صهیونیسم مسیحی به بحث و بررسی درباره رد قابلیت میانجی‌گیری آمریکا میان اسرائیل و اعراب به وسیله بازنمایی نفوذ بسیارِ مسیحیان هوادار اسرائیل در آمریکا می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، این برنامه به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن بررسی قدرت و نفوذ مسیحیان حامی اسرائیل در آمریکا و با نگاهی به تاریخچه حمایت غرب از اقدامات رژیم صهیونیستی که بیانگر حمایت گسترده مسیحیان از جنایات این رژیم است، نقش و دخالت‌های صهیونیسم مسیحی در سیاست‌ها و تصمیم گیری‌ها در جهان را مورد واکاوی قرار می‌دهد.
 
این برنامه با اشاره به تعداد ۲۰ میلیونی مسیحیان حامی صهیونیسم در آمریکا به بحث و گفتگو در خصوص سازمان «اتحاد مسیحیان برای اسرائیل» در آمریکا با حدود ۷ میلیون نفر عضو و حمایت‌های بی‌چون و چرای آن‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی خواهد پرداخت.

در بخش دیگر این برنامه، ادعا‌های آمریکا در خصوص اتخاذ رویکردی بی‌طرفانه در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی و سیاست‌های ضد فلسطینی سازمان اتحاد مسیحیان برای رژیم اسرائیل و چگونگی قدرت گرفتن این گروه در آمریکا مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

«ما مردم» شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۵ بامداد، ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha