نام‌نویسی از فراگیران قرآن و معارف در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 3843954
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

نام‌نویسی از فراگیران قرآن و معارف در حرم بانوی کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برای ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به فراگیری قرآن و معارف اهل‌ بیت(ع) فراخوان داد.

نام‌نویسی از فراگیران قرآن و معارف در حرم بانوی کرامت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ،  مركز قرآن و حديث حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(س) از همه علاقه‏‌مندان به فراگيری قرآن و معارف اهل‌ بيت(ع) در رده‌‏های سنی كودک، نوجوان و جوان ثبت‌ نام می‌کند.

این مرکز دوره‏‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، دوره‌های آموزشی قرائت قرآن كريم(صحيح‌خوانی، تجويد، صوت و لحن، ترتيل و تحقيق) و دوره‌‏های معارف قرآن و حديث(ترجمه و مفاهيم قرآن و حديث، تفسير ترتيبی و موضوعی، شرح صحيفه سجاديه، مهدويت و عقايد، احكام، آيين همسرداری و تربيت فرزند، سبک زندگی اسلامی و اخلاق، مداحی معرفت محور و دوره‌‏های جذاب و متنوع ديگر) را برگزار می‌کند.

ثبت‌ نام در دوره‌های فراگیری قرآن و معارف اهل‌ بیت(ع) از ۱ تا ۱۱ مهرماه و فقط به‌صورت اينترنتی از طریق سايت qhkarimeh.ir انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره‌ ۳۷۱۷۵۵۲۷ ویژه برادران،‌ از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ ویژه خواهران و نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ با بخش غير حضوری و مجازی به شماره تماس ۳۷۱۷۵۵۳۰ ارتباط برقرار کنند.

جلال بیطرفان

انتهای پیام

captcha