تأمین داروی مورد نیاز زائران اربعین در مرز کرمانشاه
کد خبر: 3844222
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

تأمین داروی مورد نیاز زائران اربعین در مرز کرمانشاه

گروه سلامت ــ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز زائران اربعین تأمین می‌شود.

تأمین داروی مورد نیاز زائران اربعین در مرز کرمانشاهبه گزارش ایکنا، به نقل وبدا؛ قباد محمدی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز زائران اربعین که از مرز خسروی تردد می‌کنند تأمین می‌شود، گفت: دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراسم پیاده‌روی اربعین تأمین و در سه بیمارستان اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین دپو می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این‌ها دارو و ملزومات مورد نیاز خدمات فوریت‌های پزشکی در آمبولانس‌ها و ... پس از بررسی در اختیار مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قرار می‌گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: امسال برآورد شده است که حدود 500 هزار تا یک میلیون نفر از مرز خسروی عبور می‌کنند، باتوجه به اینکه قصرشیرین به کربلا نزدیکتر است و مقصد پایانی پیاده روی کربلای معلی است احتمال اینکه در بازگشت تعدادی بیشتری زائر از مرز خسروی وارد کشور شوند بیشتر است و ما باید امکانات لازم را برای تأمین داروی این عزیزان فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha