برگزاری نمايشگاه «همراه با آل محمد(ص)» در كتابخانه حسينيه ارشاد
کد خبر: 936252
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
همزمان با ايام سوگواری ماه صفر؛

برگزاری نمايشگاه «همراه با آل محمد(ص)» در كتابخانه حسينيه ارشاد

هجدهمين نمايشگاه موضوعی كتابخانه عمومی حسينه ارشاد با عنوان «همراه با آل محمد(ص)» در اين كتابخانه برگزار می‌شود.


گروه ادب: هجدهمين نمايشگاه موضوعی كتابخانه عمومی حسينه ارشاد با عنوان «همراه با آل محمد(ص)» در اين كتابخانه برگزار می‌شود.








به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد در راستای برپايی نمايشگاه‌های موضوعی خود، درنظر دارد تا همزمان با رحلت پيامبر اكرم(ص)، شهادت امام حسن و امام رضا(ع)، نمايشگاه كتابی با عنوان «همراه با آل محمد(ص)» برگزار كند.


در اين نمايشگاه كليه منابع و كتابشناسی‌های مرتبط با زندگانی چهارده معصوم(ع) و تاريخ اسلام از اول تا هشتم بهمن ماه در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.


همچنين اين كتابخانه همزمان با فرارسيدن سالروز شهادت نواب صفوی، نمايشگاهی با موضوع نواب صفوی و نقش فداييان اسلام در تاريخ معاصر ايران امروز، 27 دی‌ماه، برپا كرده است.


در اين نمايشگاه يك روزه، آثار متعددی ويژه گروه سنی كودكان و نوجوانان و بزرگسالان در اين حوزه در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت كه از جمله اين آثار می‌توان به «خاطرات نيره سادات احتشام رضوی» همسر شهيد نواب صفوی، «رهبری به نام نواب»، «نقش فداييان اسلام در تاريخ معاصر ايران» و... اشاره داشت.


آخرين نمايشگاه موضوعی اين كتابخانه در سال جاری نيز با موضوع «خواجه نصيرالدين طوسی و رياضی» در روز شنبه 6 اسفندماه، برپا خواهد شد.


شركت در اين نمايشگاه‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به اين كتابخانه واقع در خيابان شريعتی، جنب خيابان گلنبی، مراجعه كنند و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 22866465 تماس بگيرند.

captcha