از سوی مدیریت فعالیت‌های دینی، هنری و ادبی جهاد دانشگاهی؛
هفتمین دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیده زینب تقوی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران به بیان فعالیت‌های هنری در این واحد پرداخت و گفت: از سوی مدیریت فعالیت‌های دینی، هنری و ادبی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره جدید آموزش تئاتر با حضور بیش از 30 نفر از دانشجویان علاقه‌مند به تئاتر در آغاز سال 93 برگزار شده است که در این دوره هنرجویان به آموزش بازیگری و نمایشنامه‌نویسی می‌پردازند و در پایان دوره در بخش بازیگری نمایشنامه‌ای را  طبق سنوات گذشته به اجرا در خواهند آورد.

وی افزود: از سال 90 تاکنون در دانشگاه مازندران از سوی این واحد شش دوره کلاس‌های آموزشی تئاترجهت دانشجویان دانشگاه مازندران برگزار شده است و هم‌اکنون شاهد برگزاری هفتمین دوره آن هستیم.

تقوی تصریح کرد: حمیدرضا گل‌محمدی کارشناس تئاتر و مدیریت فعالیت‌های دینی، هنری و ادبی جهاد دانشگاهی در این کلاس‌ها به آموزش بازیگری و نمایشنامه‌نویسی خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران خاطرنشان کرد:  از سال 90  تاکنون از سوی  گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران 9 نمایش صحنه‌ای و خیابانی، نمایشنامه‌خوانی با موضوعات اجتماعی، انقلابی و دفاع مقدسی با بیش از 30 اجرا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل، دانشگاه مازندران، علمی کاربردی بابل، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه‌های مازندران، یادواره شهدای میرود بابلسر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جمکران و مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب  کاروان راهیان نور به اجرا در آورده است که بازیگران و عوامل اجرایی از همین دوره‌های برگزار شده گزینش شده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: در طول سال 93 نیز گروه سیاوشان سه نمایش را جهت اجرا در سطح دانشگاه و شرکت در جشنواره تئاتر در دست تمرین دارد.