محمدزاده:
اختتامیه طرح فراگیر «قرآن، کتاب زندگی» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به آغاز چهاردهمین دوره طرح فراگیر «قرآن؛ کتاب زندگی» از 31 خردادماه، اظهار کرد: این طرح هم‌اکنون در حال اجرا است و اختتامیه آن ششم شهریورماه در شهر آران و بیدگل برگزار می‌شود.
محمدزاده با بیان اینکه طی سال‌های گذشته اختتامیه طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی در تهران برگزار می‌شد، گفت: هرساله جمعیت هزار نفری از شهر آران و بیدگل به اختتامیه این طرح در تهران می‌آمدند که امسال برای نخستین‌بار تصمیم گرفتیم تا اختتامیه این طرح را در آران و بیدگل برگزار کنیم.
وی با عنوان این مطلب که طرح فراگیر تابستانی قرآن، کتاب زندگی هرساله با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود، اظهار کرد: از میزان استقبال مخاطبان این طرح در سال جاری هنوز آمار دقیقی در اختیار نداریم اما از نحوه استقبال رادیوهای مختلف و رادیو قرآن اینطور بر می‌آید که نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از این طرح صورت گرفته است.
مدیر رادیو قرآن اظهار کرد: چهاردهمین طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی با محوریت سوره لقمان اجرا می‌شود که البته طرح امسال از جهت فراگیر بودن مخاطبان دارای تنوع زیادی است و در طرح امسال، کودکان و نوجوانان، عموم اعضای خانواده و... برنامه دارند. مخاطبان اصلی طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی، کودکان و نوجوانان هستند.
وی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی این است که امسال شعب دارالقرآن‌های سراسر کشور و مساجد نیز در اجرای طرح مشارکت دارند و کار جدید دیگری که صورت گرفته تهیه روزنامه دیواری با محوریت سوره لقمان است؛ روزنامه‌ای شکیل و جوان‌پسند که این روزنامه به همه مساجد ارسال می‌شود.
محمدزاده در پایان عنوان کرد: اختتامیه طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی به منظور تجلیل از برگزیدگان این طرح، ششم شهریورماه از ساعت 10 تا 12 در شهر آران و بیدگل برگزار و به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن نیز پوشش داده می‌شود.