کارگاه تولید نمایشنامه «شصت روز از ایده تا اثر» در مازندران
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اولین کارگاه تولید نمایشنامه با عنوان «شصت روز روز از ایده تا اثر» از سوی حوزه هنری و با همکاری بسیج هنرمندان استان مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری، در سالن کنفرانس حوزه هنری واقع در ساری برگزار می‌شود.
این کارگاه در طی سه مرحله به مدت دو ماه انجام می‌پذیرد، در مرحله اول این کارگاه که از 5 الی 7 آبان با حضور سید‌حسین فدایی در سالن کنفرانس حوزه هنری برگزار می‌شود شرکت کنندگان در کارگاه به ارایه طرح داستان نمایشنامه  خود می‌پردازند. 


و در مرحله دوم که مرحله غیر حضوری است شرکت‌کنندگان به نگارش نمایشنامه پرداخته و پس از تکمیل نمایشنامه، فایل تکمیلی را از طریق ایمیل و فضای مجازی جهت اصلاح متن و بازنویسی به استاد راهنما ارسال خواهند کرد و در مرحله سوم که مرحله پایانی این کارگاه است خوانش متن توسط نویسندگان و اجرای گروه های نمایشی بچه‌های مسجد نمایشی در سومین همایش نمایشنامه خوانی گفت‌و‌گو‌های عصرانه صورت می‌پذیرد.
ثبت نام در این دوره رایگان است و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه  می‌توانند جهت حضور در کارگاه و یا اطلاعات بیشتر با شماره تماس  09117812565 تماس حاصل کنند.

حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی