اجرای نمایش دفاع مقدسی «حراج» در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران امروز 15 آذرماه 95 طی مراسمی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با عنوان اردوی جهادی «علویون»  برگزار شد، نمایش خیابانی «حراج» به نویسندگی علی حسنعلی‌زاده و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران در میدان نیما پردیس دانشگاه مازندران به اجرا در آمد.
بر اساس این گزارش، سیده زینب تقوی به عنوان مشاور کارگردان، میلاد عبدی و مجتبی قلی زاده به عنوان بازیگر، علیرضا گل محمدی به عنوان مسئول گریم، علی پاداشی و سامره حسینی مسئول و کارشناس روابط عمومی و محسن قلم به عنوان عکاس در این نمایش همکاری و ایفای نقش داشتند.
در این نمایش که توسط حمیدرضا گل محمدی بازنویسی شده است فرزند شهید به خاطره گویی حضور پدرش در دفاع مقدس، اسارت، جانبازی و شهادت وی می‌پردازد.
این نمایش گویای ایثار، شهامت و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و در متن داستان به طعنه زدن برخی از مردم به خانواده جانبازان و شهدا اشاره دارد.
این نمایش تا کنون در مجامع مختلف اجتماعی، دینی، یادواره شهدا و محافل دانشجویی در استان مازندران به اجرا در آمده است و از استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.