محفل انس با قران در امامزاده حيدر(ع) كرج برگزار می‌شود
کد خبر: 1031268
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
با حضور قاری مصری؛

محفل انس با قران در امامزاده حيدر(ع) كرج برگزار می‌شود

مراسم ويژه مبعث نبی مكرم اسلام(ص) و محفل انس با قران كريم با حضور قاری مصری در شب 27 ماه رجب، در امامزاده حيدر(ع) كرج برگزار می‌شود.


گروه فعاليت‌های قرآنی: مراسم ويژه مبعث نبی مكرم اسلام(ص) و محفل انس با قران كريم با حضور قاری مصری در شب 27 ماه رجب، در امامزاده حيدر(ع) كرج برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان البرز علی رضاقلی، مدير آستان مقدس امامزاده حيدر(ع) کرج از برگزاری محفل انس با قران كريم در این آستان خبر داد و گفت: همزمان با شب مبعث رسول اكرم(ص) و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء محفل انس با قرآن كريم برگزار می‌شود.


وی افزود: در اين محفل علی محمد الشميسی، قاری بين‌المللی از كشور مصر به قرائت آياتی از كلام‌الله مجيد خواهد پرداخت.


مدير آستان امامزاده حيدر(ع) كرج همچنين از برگزاری جشن عيد مبعث با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوذر موسوی و مداحی محمد شاه‌محمدی خبر داد.


رضا قلی در پايان برگزاری اين محافل را از جمله برنامه‌های محوری سازمان اوقاف و امور خيريه برشمرد و گفت: برپایی مجالس و محافل قرآنی تأثير بسياری در گسترش فضای معنوی در جامعه دارد.


یادآور می‌شود، آستان مقدس امامزاده حيدر(ع) در منطقه كلاك، شهرستان كرج واقع شده و يكی از بقاع متبركه شاخص استان البرز است.

captcha