ارتقای برنامه‌های قرآنی از تأكيدات مقام معظم رهبری است
کد خبر: 1120983
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷

ارتقای برنامه‌های قرآنی از تأكيدات مقام معظم رهبری است

سرپرست دانشكده علوم قرآنی بجنورد گفت ارتقای برنامه‌های قرآنی از تأكيدات معظم له در ديدارشان با اقشار مختلف مردم در استان خراسان شمالی است.


گروه سياسی: سرپرست دانشكده علوم قرآنی بجنورد گفت: ارتقای برنامه‌های قرآنی از تأكيدات معظم له در ديدارشان با اقشار مختلف مردم در استان خراسان شمالی است.


علی روشن، سرپرست دانشكده علوم قرآنی بجنورد در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، با بيان اينكه بايد در چشم‌انداز 20 ساله نظام، مولد مباحث علوم انسانی و علوم قرآنی باشيم، گفت: با توجه به غنای منابع از جمله قرآن و سيره ائمه معصوم(ع)، اين ظرفیت وجود دارد كه در اين زمينه گام برداريم.


وی با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری بيان كرد: بيانات ايشان نشان‌دهنده اين است كه بر همه حوزه‌ها و ظرفیت‌های اين استان اشراف دارند به طوريكه در فرمايشات خود به ورزش‌های بومی خراسان شمالی مانند كشتی با چوخه نيز اشاره كردند.


سرپرست دانشكده علوم قرآنی بجنورد ادامه داد: اشراف مقام عظمای ولايت به استان خراسان شمالی می‌تواند در روند سرعت بخشيدن به نيازهای اين استان كمك‌های وافری داشته باشد و زمينه‌های رشد و توسعه را فراهم كند.


روشن اظهار کرد: رويكرد قرآنی در كشور نيز چند سالی است كه با لطف، توجه و حمايت مقام معظم رهبری به اين جريان، سرعت فزاينده‌ای گرفته است.


وی با اشاره به نوپا بودن خراسان شمالی و تأسيس دانشگاه‌های دولتی طی چند سال اخير اظهار اميدواری كرد: با حضور مقام معظم رهبری و استفاده از رهنمودهای ايشان بتوان در روند توسعه پايه‌های علمی اين استان گام برداشت.


سرپرست دانشكده علوم قرآنی بجنورد با ذكر اينكه بيانات مقام معظم رهبری چراغ راه مسئولان بوده است، گفت: استفاده از فرمايشات ايشان می‌تواند سرعت‌بخش امور باشد و مسئولان را در انتخاب راه و مسيری كوتاه، برای برداشتن موانع موجود در استان، ترغيب كند.


یادآوری می‌شود كه مقام معظم رهبری صبح روز چهارشنبه، 19 مهرماه به خراسان شمالی وارد شدند.

captcha