عاشورا دانشگاه بزرگ سبك زندگی است
کد خبر: 1142432
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹
مبلغ اعزامی به شانگهای

عاشورا دانشگاه بزرگ سبك زندگی است

حجت الاسلام جعفرپور، عاشورا را دانشگاه بزرگ شيوه و سبك زندگی برشمرد و گفت بهترين سبك و شيوه زندگی برای بشريت امروز سبك و زندگی اباعبدالله الحسين(ع) است.


گروه سياسی: حجت الاسلام جعفرپور، عاشورا را دانشگاه بزرگ شيوه و سبك زندگی برشمرد و گفت: بهترين سبك و شيوه زندگی برای بشريت امروز سبك و زندگی اباعبدالله الحسين(ع) است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم عزاداری سرور آزادگان و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين(ع) كه از روز سه شنبه، 30 آبان ماه، در محل سركنسولگری جمهوری اسلامی ايران و به همت وابستگی فرهنگی درشانگهای آغاز شده است، ادامه دارد.


بر اساس اين گزارش در شب اول اين مراسم كه با حضور خانواده های ارگان های رسمی كشور، ايرانيان مقيم و دانشجويان ايرانی برگزار می شود مهرداد رخشنده وابسته فرهنگی كشورمان در اين شهر با عرض تسليت به حاضرين در جلسه، اين ايام را بسيار ارزشمند و بزرگ توصيف كرد.


وی ضمن اعلام برنامه های شب های محرم در كنسولگری ايران در شانگهای ابراز اميدواری كرد: انشاء الله بتوانيم توفيق داشته باشيم بهره و ره توشه ای از اين محافل ببريم.


همچنين در ادامه اين مراسم در شب های ديگر، پس از تلاوت آياتی چند از كلام الله مجيد و قرائت زيارت عاشورا، حجت الاسلام والمسلمين جعفرپور، مبلغ اعزامی به ايراد سخنرانی پرداخت.


وی عاشورا را دانشگاه بزرگ شيوه و سبك زندگی برشمرد و گفت: بهترين سبك و شيوه زندگی برای بشريت امروز سبك و زندگی اباعبدالله الحسين(ع) است.


حجت الاسلام جعفرپور افزود: زندگی با بركت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) سرمشق زندگی همه بشريت و آزادگان جهان است به ويژه درب دانشگاه عاشورا به روی همگان از خرد و كلان باز است.


در ادامه، با اجرای برنامه مداحی، عزاداران به سوگواری برای مصائب امام حسين(ع) و خاندان مظلومش پرداختند.


captcha