اجرای نمايش عاشورايی زيارت خورشيد و تغزيه در اشكذر
کد خبر: 1163751
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

اجرای نمايش عاشورايی زيارت خورشيد و تغزيه در اشكذر

رئيس اداره ارشاد اشكذر از اجرای نمايش عاشورايی زيارت خورشيد توسط گروه فرهنگی و هنری طلوع مهر در آستانه اربعين حسينی در حسينيه سفيد توده اشكذر خبر داد.


گروه هنر: رئيس اداره ارشاد اشكذر از اجرای نمايش عاشورايی زيارت خورشيد توسط گروه فرهنگی و هنری طلوع مهر در آستانه اربعين حسينی در حسينيه سفيد توده اشكذر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه يزد، سعيد ايروانی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشكذر از اجرای نمايش عاشورايی زيارت خورشيد توسط گروه فرهنگی و هنری طلوع مهر در آستانه اربعين حسينی در حسينيه سفيد توده اشكذر خبر داد.


به گفته وی اين نمايش به كارگردانی مصطفی دهقانی اشكذری از جمعه، هشتم دی‌ماه در اين اشكذر به روی صحنه رفته است و تا امروز يازدهم دی‌ماه برای عموم در حال اجرا است.


اين مسئول اعلام كرد: اين نمايش مذهبی كه نمادی از به اسارت رفتن اهل بيت امام حسين(ع) را به تصوير می‌كشد به مدت دو شب در اين شهرستان اجرا شد.


وی همچنين از برگزاری مراسم تعزيه‌خوانی به مناسبت اربعين حسينی در محل حسينيه حاج سيد اسماعيل و حسينيه توده سفيد اشكذر خبر داد كه از اوايل هفته جاری آغاز شده و تا اربعين حسينی ادامه دارد.

captcha